Radio Gelderland in de gemeente Rheden: maandag 30 juni

27 januari 2006

Radio Gelderland in de gemeente Rheden: maandag 30 juni

De Stem van Gelderland Radiotour is in de periode voor de verkiezingen iedere doordeweekse dag live in een andere gemeente. De radiowagen toert al vanaf maandag 2 januari langs alle 46 Gelderse gemeenten waar verkiezingen zijn. Maandag 30 januari is de gemeente Rheden aan de beurt. De hele dag hoort u live-bijdragen vanuit de gemeente in de radio-uitzending.

Van 16:00 tot 19:00 uur staat de radiowagen op het Callunaplein in Dieren. Hier kunt u ook terecht met uw mening: wat moet er veranderen in uw gemeente? Wat moet er komen? Wat moet er snel verdwijnen? Waar hebt u behoefte aan?
Ook komen hier vertegenwoordigers van de politieke partijen aan het woord over onderwerpen die spelen in de gemeente, zoals Hart van Dieren, woningbouw enz. namens de SP zal Rikus Brader, huidig voorzitter en lijsttrekker, het woord nemen en onze standpunten aan de aanwezigen en radioluisteraars duidelijk laten horen.