Kennismakingsavond voor nieuwe SP-leden én niet-leden op 31 januari 2007

14 januari 2007

Kennismakingsavond voor nieuwe SP-leden én niet-leden op 31 januari 2007

De SP afdeling Rheden organiseert woensdagavond 31 januari een kennismakingsavond. Deze avond is bedoeld voor nieuwe leden én niet-leden om kennis te maken met elkaar en de SP afdeling.

In de periode van de Tweede Kamerverkiezingen hebben zo’n 25 mensen hier de stap gezet om nu ook lid te worden van de SP. In totaal zijn er in de afdeling Rheden inmiddels meer dan 250 leden. Bent u ook pas lid geworden of denkt u erover om lid te worden en wilt u wel eens kennismaken, kom dan op 31 januari ook!

Er zullen bestuursleden aanwezig zijn, leden van de fractie, wethouder Rikus Brader en andere actieve leden, waarmee u in gesprek kunt gaan en van gedachte kunt wisselen.
U kunt deze avond ook informatie krijgen over het reilen en zeilen van de afdeling, over de landelijke partij, over ROOD (de jongerenorganisatie van de SP) en over de plannen voor de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen. Verder zal er campagne- en actiemateriaal, boeken en folders aanwezig zijn. Introducé(e)s zijn ook van harte welkom.

Het programma:

19:30-20:00 Ontvangst met koffie en thee
20:00-20:45 Inleiding en voorstellen
20:45-21:00 Pauze
21:00-22:00 Tijd voor vragen, ideeën, discussies en nadere kennismaking

31 januari a.s, 19:30-22:00 uur, Rhederhof, Worth Rhedenseweg 45, Rheden

Indien u geen mogelijkheden heeft voor vervoer naar Rheden, kunt u contact opnemen met de afdeling