Lokale en landelijke scholingen voor SPleden in 2007

14 januari 2007

Lokale en landelijke scholingen voor SPleden in 2007

In het voorjaar organiseert de SP Rheden een kennismakingscursus van drie avonden onder de noemer ‘Politieke Basisvorming’. Dit is een cursus die wordt aangeboden en georganiseerd op lokaal niveau door het landelijke SP scholingsteam in samenwerking met de afdeling.

Doel is om geïnteresseerde leden te informeren over de SP, haar visie en organisatie. We nodigen u van harte uit om deel te nemen in deze cursus. Data: 23 maart, 13 april en 27 april (19:30-22:00 uur) in het Rhederhof in Rheden

Ook de landelijke SP organiseert jaarlijks diverse cursussen voor haar leden. Deze cursussen zijn doorgaans bedoeld voor de actieve leden. Zo zijn er cursussen speciaal voor penningmeesters, webmasters en hulpdienstmedewerkers. Voor wie wil leren een goede actie op te zetten en uit te voeren is er bijvoorbeeld de scholing ‘Actievoeren en publiciteit’. De cursuskalender is te vinden op www.spnet.nl (inloggen met lidnummer en postcode).

Belangstelling of vragen? Neem contact op met de afdelingsvoorzitter:
Jorine Dirks: 06-46712613 / jdirks@tomaatnet.nl