De nieuwe ZO krant komt er aan!

8 september 2008

De nieuwe ZO krant komt er aan!

De laatste ZO krant van dit jaar verschijnt binnenkort, deze editie zal helemaal in het teken staan van Prinsjesdag: de plannen van de regering en de alternatieven van de SP.

De afdeling Rheden heeft 10000 kranten besteld om -met hulp van de leden- op verschillende manieren in de gemeente Rheden te verspreiden. In Rheden en Velp zal de krant worden uitgedeeld op het station, bij seniorenwoningen en in de winkelstraten (op zaterdag 27 september, van 11:00 tot ca. 14:00 uur). Meehelpen? Neem contact op met Henk Molenaar: molenaar@tomaatnet.nl of 026-3648721.

Uitdelen ZO krant augustus 2008

In Dieren, Laag-Soeren, Ellecom en Spankeren zal de krant huis aan huis worden verspreid. Vrijwilligers voor het folderen van een wijk kunnen zich opgeven via Lyan van Vliet: lyanvanvliet@telfort.nl of 06-17154828.

Op maandag 6 oktober zal een groep SP’ers ’s avonds de krant bij zoveel mogelijk huizen in het dorp De Steeg langsbrengen. We verzamelen hiervoor om 19:00 uur bij het beeld van Carmiggelt tegenover het gemeentehuis. Ook hier is de hulp van leden weer welkom! Meld je aan bij Jorine Dirks: rheden@sp.nl of 06-46712613.