SP ‘OPEN AIR’ 2010: SP-dag in het openluchtmuseum Arnhem

SP ‘OPEN AIR’ 2010: SP-dag in het openluchtmuseum Arnhem

Een nieuwe lente.

Open Air Arnhem

Dat is ook een nieuwe kans om kennis te maken met alles wat de SP zo leuk en energiek maakt. Dat is: SP OPEN AIR 2010 op zaterdag 15 mei.

Open Air Arnhem

SP OPEN AIR 2010 is: de hele dag feestelijk samen zijn, in en om het Nationale Openluchtmuseum in Arnhem. Met een heleboel partijleden en hun familie, jong en oud, nieuw of allang van de partij. Een unieke kans om in gesprek te gaan met onze Kamerleden. Die zijn er helemaal voor u. Doe mee aan een van de politieke debatten. En ben er natuurlijk bij als Emile Roemer zijn plannen met Nederland vertelt, met de Kamerverkiezingen in zicht. Alles in een geweldig sfeervolle omgeving, omlijst met muziek, cabaret en straattheater. En iedereen gaat tijdens dit feest heel bijzonder op de foto - om OPEN AIR 2010 nooit meer te vergeten! Ontvangst tussen 11.00 uur en 11.30 uur, eindtijd 17.00 uur.

Toegangskaarten: slechts vijf euro, onder 12 jaar de helft van het geld. Maar: op = op! Dus wees er snel bij. Bestel meteen via https://sp.nl/2010/openair/