Doe ook mee met de campagne in Rheden

9 februari 2011

Doe ook mee met de campagne in Rheden

De verkiezingscampagne voor de Provinciale Statenverkiezingen van 2 maart is ook in onze gemeente begonnen!

Doe mee met de vele vrijwilligers die zich de komende maand in heel Nederland inzetten voor de SP, zodat we met zijn allen kunnen zorgen voor een succesvolle campagne.

Campagnevoeren staat of valt bij de inzet van onze leden. Er zijn al veel leden binnen onze afdeling actief, maar extra hulp is altijd welkom. Want alleen met een grote SP houden we Gelderland sociaal en zorgen we dat er geen rechtse meerderheid komt in de Eerste Kamer. Wat kan jij voor ons betekenen?

Folders rondbrengen
Een erg belangrijke manier om reclame te maken voor onze partij is het huis-aan-huis folderen. In Rheden zijn er tientallen leden die af en toe folderen voor de SP. Dankzij de inzet van al deze mensen krijgen zoveel mogelijk alle huishoudens in de gemeente een verkiezingsfolder van de SP in de bus.

Beman een verkiezingskraam
Lijkt het je leuk om samen met andere actieve SP-ers onze verkiezingskraam te bemannen? Doe dan mee! Wij zorgen ervoor dat je over alle benodigde kennis beschikt om goed mee te kunnen helpen. Op zaterdag 19 februari en zaterdag 26 februari is onze afdeling aanwezig met een kraam in Dieren en Velp. Inwoners van de gemeente kunnen dan bij ons terecht voor meer informatie over de standpunten van de SP. Daarnaast delen we ZO-kranten, folders en de bekende tomatensponsjes uit.

Flyers uitdelen op straat
Het zichtbaar zijn op straat en op die manier met mensen in contact komen is voor de SP erg belangrijk. Dat doen we als afdeling regelmatig en de komende periode dus uiteraard ook. We zullen de komende campagne een aantal keer aanwezig zijn op de weekmarkten in Dieren, Rheden en Velp, om daar mensen te informeren en te woord te staan. Daarnaast zal een aantal SP-ers ook op de NS-stations in de gemeente verkiezingsmateriaal aan de reizigers uitdelen.

Wil jij ook een bijdrage leveren aan deze campagne, neem dan vooral contact met ons op.

Zie ook:
de agenda van onze afdeling voor onze campagne-activiteiten.