Even voorstellen, nr 9: Inge Butterman

11 maart 2018

Even voorstellen, nr 9: Inge Butterman

Foto: SP Rheden

Tot aan de gemeenteraadsverkiezingen zullen alle 16 SP-kandidaten zich hier kort voorstellen. We tellen af van nummer 16 naar nummer 1. Vandaag is nummer 9 van de kandidatenlijst aan de beurt: Inge Butterman

Naam: Inge Butterman
Leeftijd: 35
Woonplaats: Rheden
Bezigheden: gezinshuisouder

Inge stelt zich voor: β€˜Inge Butterman is de naam, bijna 36 jaar, gehuwd en 3 kinderen. In het dagelijks leven ben ik gezinshuisouder, dat houdt in dat we voor een aantal kinderen/jongeren zorgen die in ons gezin wonen. Deze jongeren zijn in ons gezinshuis geplaatst via een instelling voor gehandicapten-en jeugdzorg.

De SP zegt terecht: β€œDe jeugd heeft de toekomst, investeren loont!” Dat is niet gemakkelijk met de transitie en alle bezuinigingen, aanbestedingen mogen goed onder de loep genomen worden. En ook verandering en vernieuwing in de werkwijze is nodig.

Als betrokken Rhedenaar volg ik wat er speelt in het dorp. Maar ook gemeentebreed hebben ontwikkelingen mijn interesse. Ik vind het vooral belangrijk dat mensen die zorg nodig hebben, de juiste ondersteuning krijgen. Innovatie en creativiteit is prima, maar marktwerking in de zorg heeft niet het gewenste effect.’