SP Rheden opent meldpunt 'Ervaringen Incluzio'

18 februari 2022

SP Rheden opent meldpunt 'Ervaringen Incluzio'

Foto: Alexander Raths / Fotolia

In de gemeente Rheden startte begin 2021 Incluzio, de organisatie de 'de sociale basis in Rheden en Rozendaal gaat versterken'.
Incluzio is nu bereikbaar voor vragen in de gemeente Rheden op het gebied van werk, gezondheid, schulden, jeugd en gezin, zorg en welzijn. Zoals bv begeleiding in het dagelijks leven, regelen van vrijwilligers werk en ondersteuning rond opgroeien en opvoeden.

SP Rheden is nu, ruim een jaar later, benieuwd naar uw ervaringen. Bent u Incluzio al tegen gekomen, ergens in onze dorpen? Misschien omdat u ergens vrijwilliger bent? Of omdat u hulp nodig had op het gebied van zorg,  welzijn, jeugd of iets anders? Of kent u mensen in uw omgeving die ervaringen hebben opgedaan met Incluzio?

Zowel de gemeente als Incluzio doen af en toe tevredenheidsonderzoeken. Voor de SP is het belangrijk om van de mensen zèlf te horen wat de ervaringen zijn met Incluzio.

Wij horen dan ook graag van u!

Het SP meldpunt 'Ervaringen Incluzio' is telefonisch te bereiken op 06 5310 5269, van maandag t/m vrijdag van 16.30 - 21.00 uur. U kunt ons ook mailen, op rheden@sp.nl