Jorine Dirks ontvangt Zilveren Tomaat!

4 juli 2022

Jorine Dirks ontvangt Zilveren Tomaat!

Foto: SP Rheden

Op zondag 3 juli ontving Jorine Dirks tijdens een gezellige ledenbijeenkomst een Zilveren Tomaat, om haar te bedanken voor haar jarenlange inzet voor de SP.

Tamara Koppelaar, afdelingsvoorzitter SP Rheden:
"Jorine is lid geworden van de SP eind 2002 en is ook snel actief geworden. Zij heeft scholingen gevolgd, scholingen gegeven, bijeenkomsten geleid, ze is fractievoorzitter geweest gedurende bijna 12 jaar, ze heeft zo veel acties bedacht, zo veel persberichten geschreven en aan zo ongelooflijk veel acties meegedaan. Van onderhandelingen naar actievoeren in een koeienpak, van een kwade wethouder over WorkFast naar ringwerpen op de Veluwe, van debatteren met wethouders naar actievoeren voor de sociale werkvoorziening.

Jorine is nu bijna 20 jaar actieve SP-er en de manier waarop zij dat al die jaren heeft gedaan verdient deze mooie onderscheiding. De afdeling wil haar door middel van de Zilveren Tomaat bedanken voor haar jarenlange inzet!"

Foto: SP Rheden