SP aanwezig op Velleper Donderdagen

24 juli 2023

SP aanwezig op Velleper Donderdagen

Dit jaar worden op 27 juli, 3 augustus en 10 augustus weer de Velleper Donderdagen georganiseerd. Dit festijn, dat al voor de 41e keer plaatsvindt en zowel de lokale gemeenschap als bezoekers van ver daarbuiten bijeenbrengt, vindt plaats in het bruisende hart van Velp, rondom de Hoofdstraat en de Rozendaalselaan.

Van 11:00 tot 21:00 uur verandert dit gebied in een levendige markt, vol met talloze kramen. U kunt genieten van live muziek, straatentertainment en allerlei andere festiviteiten die deze markt tot een evenement maken dat je niet mag missen, voor alle leeftijden.

De SP-afdeling Rheden zal ook aanwezig zijn, klaar om al uw vragen over hun beleid en ideeën te beantwoorden. Of u nu op zoek bent naar gedetailleerde informatie, een informeel praatje wilt maken of een gezonde en verhelderende discussie wilt aangaan over de stand van zaken in de politiek, onze leden staan voor u klaar.

Onze kraam is te vinden op de Overtuin, het pleintje bij de HEMA. We nodigen iedereen uit om langs te komen, of u nu een doorgewinterde SP-aanhanger bent, gewoon nieuwsgierig bent of ergens tussenin zit. Dus maak van de gelegenheid gebruik om meer te weten te komen over wat we doen, de mensen achter de afdeling te ontmoeten en wellicht zelfs lid te worden van onze groeiende partij.

Mis de Velleper Donderdagen niet, we kijken ernaar uit u daar te zien!