Folderactie Platform Pardon Nu!

7 april 2004

Folderactie Platform Pardon Nu!

Vrijwilligers van het Platform PARDON NÚ hebben zaterdag 3 april j.l. vanaf 11.00 uur in de winkelcentra van Dieren, Rheden en Velp folders uitgedeeld. De folder roept de mensen op, om op zaterdag 10 april, deel te nemen aan de landelijke KEER HET TIJ demonstratie in Amsterdam tegen uitzetting van uitgeprocedeerde asielzoekers.

Het Platform PARDON NÚ waarin PvdA, GroenLinks, SP, Stichting Vluchtelingwerk en individuele burgers hun krachten hebben gebundeld hield onlangs op 24 maart nog een druk bezochte bijeenkomst in het Klokhuis te Rheden. Met name kennissen en vrienden van asielzoekers uit de gemeente Rheden deden hun verhaal over de af en toe gruwelijk onrechtvaardige wijze waarop asielzoekers worden behandeld en de onvoorstelbare willekeur waarmee de overheid over het lot van asielzoekers beslist. Het Platform PARDON NÚ hoopt dat op 10 april in Amsterdam massaal geprotesteerd wordt tegen het huidige uitzettingsbeleid. Vanuit Dieren en Velp wordt door het Platform PARDON NÚ busvervoer georganiseerd. Mensen die mee willen kunnen een plaats reserveren via telefoonnummer 0313-840319 of via e-mail rheden@sp.nl

folderaktie Platform pardon Nu