De wijk in!

25 februari 2017

De wijk in!

Foto: SP Rheden

Ook tijdens de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen is de SP Rheden regelmatig in diverse buurten te vinden.

Niet alleen in campagne-tijd is de SP in de buurten te vinden, maar ook als er geen verkiezingen zijn. Of het nu gaat om de plannen voor een megastal in Ellecom of om sloopplannen voor een wijk, de SP-ers willen graag horen hoe inwoners over die plannen denken. "Ik vind het echt goed dat jullie steeds weer langs de deur gaan en met mensen blijven praten. Andere partijen zie ik hier nooit." Aldus een inwoner van Velp-Zuid.

Belangrijk onderwerp tijdens deze campagne is het voorstel van de SP voor een Nationaal ZorgFonds. Veel inwoners geven tijdens de gesprekken aan zich zorgen te maken over de zorg. Mensen maken zich zorgen over het hoge Eigen Risico en over de macht die zorgverzekeraars hebben. Inmiddels steunen meer dan 250.000 mensen het Nationaal ZorgFonds, ook in de gemeente Rheden groeit de steun voor dit initiatief!

Nog geen steun uitgesproken? Doe dat dan snel via de site van het Nationaal ZorgFonds. Stem op 15 maart voor een Nationaal ZorgFonds!