Voorbereidingen campagne in volle gang

24 februari 2017

Voorbereidingen campagne in volle gang

Foto: SP Rheden

Op woensdag 15 maart vinden de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats. Ook de lokale SP afdeling in Rheden zal zich vol inzetten deze campagne, voor een socialer Nederland!

De afgelopen maanden is deze campagne achter de schermen al goed voorbereid. Er hebben Algemene Ledenvergaderingen plaatsgevonden, waar alle leden van de afdeling konden meepraten over de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma. Tijdens het Partijcongres op 14 januari is het verkiezingsprogramma door alle aanwezige leden officieel vastgesteld.

Foto: SP Rheden
Inmiddels hangen al op steeds meer ramen verkiezingsposters en vanaf eind februari zal door heel de gemeente de verkiezingsflyer van de SP verspreid worden. Eind februari zijn ook veel lantaarnpalen voorzien van borden met daarop de speerpunten van de SP voor deze verkiezingen.

De komende weken zal de afdeling een aantal keer aanwezig zijn in verschillende buurten, winkelcentra en op NS-stations.