Op de markt in Dieren

8 maart 2023

Op de markt in Dieren

Foto: SP Afdeling Rheden / SP Rheden

Op woensdag 8 maart, Internationale Vrouwendag, waren we met twee vrouwen aanwezig op de Dierense weekmarkt om met bewoners te praten. Ondanks het koude weer en de kleine markt waren de gesprekken goed en hebben we flyers uitgedeeld over verschillende onderwerpen.

De gesprekken gingen over de Ellecomse megastal, die nog steeds dreigt te komen, de beperkte beschikbaarheid van betaalbare woningen, de stijgende prijzen van boodschappen en energie, de leefbaarheid van de wijk, de opvang van asielzoekers en meer. Enkele SP-leden kwamen uit belangstelling langs, het was een geslaagde ochtend.

De laatste week van de campagne

Op zaterdag 11 maart staan we van 13.00 tot 15.00 uur op het Churchillplein in Velp met de bekende SP-tomatensoep van de kleinste soepfabriek van Nederland.
We hebben inmiddels veel wijken voorzien van onze flyers, met dank aan alle SP-bezorgers. We zullen op zaterdag met enkele leden ook nog flyers huis aan huis gaan bezorgen in Velp. Doe met ons mee wanneer je daar zin in hebt.

Op maandag en dinsdag rijdt er een geluidsauto rond met een oproep om te gaan stemmen, een boodschap ingesproken door Lilian Marijnissen.