Hard voor Dieren: extern rapport verschenen

10 april 2008

Hard voor Dieren: extern rapport verschenen

Ook de SP fractie heeft inmiddels het rapport 'Hard voor Dieren' gelezen, en wij zijn onder de indruk.
We vinden dat hier een goed en gedegen werk ligt, dat de gebeurtenissen systematisch beschrijft en duidelijk toont wat er allemaal fout is gegaan. Daar word je niet blij van. Onze eerdere conclusie dat de bestuurlijke controle heeft gefaald, wordt door dit rapport bevestigd.

Momenteel bereiden we ons voor op de informatieavond over het rapport op maandag 14 april aanstaande.

Het rapport is openbaar en te vinden op de website van de gemeente Rheden. Op 14 april wordt er vanaf 19.30 uur een informatie-avond besteed aan het onderzoeksrapport. De onderzoekers zullen dan een korte toelichting geven en raadsleden kunnen vragen stellen. Ook is er gelegenheid tot inspreken over het rapport. Insprekers dienen zich vooraf aan te melden bij de griffie van de gemeenteraad: (026) 4976 905.
Op 22 april zal de gemeenteraad tijdens de raadsvergadering debatteren over de uitkomsten van het onderzoek.

Website Gemeente Rheden m.b.t. rapport Hart van Dieren