De colums van Daan

Daan Agelink (1925), 1 van onze actieve leden, schrijft regelmatig nog columns voor onze afdeling. In dit dossier is een aantal van zijn colums te lezen.

1 mei 2020

SPontaan Daan wordt 95!

Foto: SP Rheden

Daan Agelink (1925) is al vele jaren lid van de SP en ook al vele jaren betrokken bij de activiteiten van onze afdeling. Regelmatig schrijft hij nog columns voor de afdeling. Dit keer over hoe hij zijn 95e verjaardag heeft gevierd!

14 maart 2018

SPontaan Daan over woorden en daden

Foto: SP Rheden

Daan Agelink (1925) is al vele jaren lid van de SP en ook al vele jaren betrokken bij de activiteiten van onze afdeling. De komende tijd zal hij een aantal keer zijn visie geven op de samenleving en politiek. Deze week vertelt hij over zijn verontwaardiging over uitspraken van lokale en landelijke politici.

5 maart 2018

SPontaan Daan over zorg en politiek

Foto: SP Rheden

Daan Agelink (1925) is al vele jaren lid van de SP en ook al vele jaren betrokken bij de activiteiten van onze afdeling. De komende tijd zal hij een aantal keer zijn visie geven op de samenleving en politiek. Deze week vertelt hij over politiek en de zorg.

14 februari 2018

SPontaan Daan over solidariteit

Foto: SP Rheden

Daan Agelink (1925) is al vele jaren lid van de SP en ook al vele jaren betrokken bij de activiteiten van onze afdeling. De komende tijd zal hij een aantal keer zijn visie geven op de samenleving en politiek. Deze week vertelt hij over solidariteit.